Uw drukwerk onze zorg
Wij zorgen voor uw communicatie. Vaak hebben organisaties, verenigingen of bedrijven onvoldoende budget om een specifieke doelgroep te bereiken. Wij brengen daar verandering in. De kost van uw communicatie (krant-drukwerk-magazine) wordt gedrukt d.m.v. advertentiewerving. Meer dan 90 werknemers staan dagelijks voor u klaar. Het zoeken naar adverteerders, opmaken van teksten / grafische elementen, het verzorgen van drukwerk én distributie behoren allemaal tot onze expertise. Neem gerust de tijd om onze activiteiten te bekijken.
Werkwijze
1. Bespreking
Onze mediaconsultants maken samen met u een afspraak. Behoeften, doelstellingen en mogelijkheden van de uitgave worden grondig besproken. Wij werken een voor beide partijen passende en haalbare oplossing uit. Dit alles wordt nauwkeurig in een offerte vastgelegd.
2. Planning
Indien de offerte door u wordt goedgekeurd,
wordt bij ons alles ingepland. Grafisch
bureau, drukker, distributeur en eventuele
journalisten worden ingelicht omtrent
timing, oplage en kwaliteit van de uitgave.
4. Redactie
Intussen schrijft u de redactie (teksten,
foto’s en illustraties) voor de uitgave. U kent
immers de organisatie het best. Indien u
echter niet over een vlotte pen, tijd en/of
geschikte medewerkers beschikt, lossen
onze journalisten dit probleem voor u op.
3. Televerkoop
De telefonische advertentiewerving wordt
tijdig gestart. Onze verkopers worden
duidelijk gebrieft over aard en doelstelling
van de uitgave. Zij beschikken tevens over
een aanbevelingsbrief van uw organisatie.
Deze brief dient ter ondersteuning van
de advertentiewerving en is tevens een
bijkomende promotie voor uw organisatie.
5. LAY-OUT
Redactie en advertentieteksten worden
door ons gebundeld en voor lay-out op
de grafische studio neergelegd. De layout
gebeurt volgens de contractueel
vastgelegde afspraken en rekening
houdend met huisstijl of idee, eigen aan uw
bedrijf of organisatie. Ervaren, professionele
vormgevers werken een proefdruk uit die u
ter inzage wordt voorgelegd.
6. DRUK
Drukklare bestanden worden bij onze
drukker bezorgd. Om de kwaliteit van de
uitgave te waarborgen werken wij samen
met een selecte groep van drukkers.
Deze hebben elk hun eigen specialisatie
om optimaal aan de eigenheid van uw
uitgave te kunnen beantwoorden. Indien u
samenwerkt met een eigen huisdrukker is
ook dat voor ons uiteraard bespreekbaar.
8. FEEDBACK
Uw succes is ook het onze. Daarom willen
wij iedere uitgave en elke advertentie
voortdurend optimaliseren. Een goede
evaluatie en concrete feedback van beide
partijen zijn daarom uitermate belangrijk.
7. DISTRIBUTIE
Een uitgave die niet goed wordt bedeeld
is nefast voor uw organisatie en voor de
adverteerder. Daarom maken wij heel
duidelijke afspraken omtrent de distributie
en houden toezicht op het correcte verloop
ervan.
Werkwijze
1. Bespreking
Onze mediaconsultants maken samen met u een afspraak. Behoeften, doelstellingen en mogelijkheden van de uitgave worden grondig besproken. Wij werken een voor beide partijen passende en haalbare oplossing uit. Dit alles wordt nauwkeurig in een offerte vastgelegd.
2. Planning
Indien de offerte door u wordt goedgekeurd, wordt bij ons alles ingepland. Grafisch bureau, drukker, distributeur en eventuele journalisten worden ingelicht omtrent timing, oplage en kwaliteit van de uitgave.
3. Televerkoop
De telefonische advertentiewerving wordt tijdig gestart. Onze verkopers worden duidelijk gebrieft over aard en doelstelling van de uitgave. Zij beschikken tevens over een aanbevelingsbrief van uw organisatie. Deze brief dient ter ondersteuning van de advertentiewerving en is tevens een bijkomende promotie voor uw organisatie.
4. Redactie
Intussen schrijft u de redactie (teksten, foto’s en illustraties) voor de uitgave. U kent immers de organisatie het best. Indien u echter niet over een vlotte pen, tijd en/of geschikte medewerkers beschikt, lossen onze journalisten dit probleem voor u op.
5. Lay-out
Redactie en advertentieteksten worden door ons gebundeld en voor lay-out op de grafische studio neergelegd. De layout gebeurt volgens de contractueel vastgelegde afspraken en rekening houdend met huisstijl of idee, eigen aan uw bedrijf of organisatie. Ervaren, professionele vormgevers werken een proefdruk uit die u ter inzage wordt voorgelegd.
6. Druk
Drukklare bestanden worden bij onze drukker bezorgd. Om de kwaliteit van de uitgave te waarborgen werken wij samen met een selecte groep van drukkers. Deze hebben elk hun eigen specialisatie om optimaal aan de eigenheid van uw uitgave te kunnen beantwoorden. Indien u samenwerkt met een eigen huisdrukker is ook dat voor ons uiteraard bespreekbaar.
7. Distributie
Een uitgave die niet goed wordt bedeeld is nefast voor uw organisatie en voor de adverteerder. Daarom maken wij heel duidelijke afspraken omtrent de distributie en houden toezicht op het correcte verloop ervan.
8. Feedback
Uw succes is ook het onze. Daarom willen wij iedere uitgave en elke advertentie voortdurend optimaliseren. Een goede evaluatie en concrete feedback van beide partijen zijn daarom uitermate belangrijk.